Pages

Friday 1 August 2014

Something That I Feel

Assalamualaikum. Hari demi hari berlalu,bulan demi bulan berakhir, demi demi detik berjalan.pejam celik pejan celik..Bulan Ogos dah pon tiba..Syawal telh pun menjelma Ramadhan telah pergi meninggalkan kita.dan aku pun sudah pun semakin dewasa..
Rumah kata pergi,
Sekolah kata mari..
Sebenarnya saya kektandusan idea, tak tahu nak tulis ape..
Saya rasa masa begitu pantas berlalu..
Lepas naik cuti je semua kembali normal
Saya tak tahu ape je benda yang abnormal sblm ni
Thn dpn dah x boleh main2 lg
SPM mmg akn menghantui
Study memang struggle giler
Demi mencapai keputusan yg cemerlang
Nak penuhi cita2 perlukan pengorbanan
TAKWA+USAHA memang paling utama
Bg mengecapi kejayaan
Diagnostik tak lama lagi
Kena pastikn semua subjek dpt mrkh cemerlang bkn stakat lulus jek
Lgpun inilah jln yg saya pilih
Jd kena bertanggungjawab atss setiap tindakan
I need change  myself to change the world..
Diri tidak boleh diubah tapi cara boleh berubh
Kalau cakap je memang tak guna
I must begin from now
Challenge myself..
Before challenge the others,
I must challenge myself first
This time is different thing
Tak sama dengan perjuangan dulu
Hebat mana pun UPSR
Bagus mana pun PMR
semua tu tak kemana
Yg berlalu biarkn berlalu
Sekarang adalah sekarang
Dan yang akan menentukn masa depan
Depends on myself
How I want to create my own future
So, now the challenge begin..
#MY FUTURE DEPENDS ON MYSELF
#englishROJAKmelayu

No comments:

mY oWn storY My OwN fAiry Tale
Difficult Roads Often Leads to Beautiful Destinations. Be POSITIVE.CHEER UP.GIGGLE and LAUGH. ...PASS IT ON...