Pages

Saturday, 25 May 2013

Kita~FORTEEN (ost Sebenarnya Saya Isteri Dia)

video
Suke ngan citer ni...hihi..lg2 Izzue Islam berlakon..eceh2..Semalam melepas tengok citer ni tp xpe tonton kan ade...Nk beli novelnye mak kata nanti mesti rase x best tengok citernye mcm Setia Di Hujung Nyawa..Jd akan setia menunggu citer ni hingga episod die abis

USAHA

Assalamualaikum..'Kemenangan bukan segalanya tetapi usaha untuk menang'Tahun ni aku nak PMR.Cepat betul masa berlalu.Tinggal beberapa bulan sahaja lagi aku akan menyertai medan peperangan yang akan menentukan aliran yang akan aku masuki pada tahun hadapan.Silap langkah,Wallahualam.Wah,masa betol-betol cepat berlalu...Percubaan bulan julai ni!!!Betul tu, tak guna hanya pandai berbicara tetapi usaha tiada.PMR!PMR!PMR!Tahun depan nak masuk sekolah berasrama penuh tapi aku langsung tak berusaha...Setitik peluh pun tidak menitik..Mid Year Exam ni begitu merisaukan..Dahla tata..


><takde mood
mY oWn storY My OwN fAiry Tale
Difficult Roads Often Leads to Beautiful Destinations. Be POSITIVE.CHEER UP.GIGGLE and LAUGH. ...PASS IT ON...