Pages

Friday 17 January 2014

Dapat Tawaran..HAPPY or SAD?

Assalamualaikum...tawaran ke sekolah TEKNIK VOKASIONAL dan SBP tlh pon diisytiharkan..Saya rasa sedikit frust sebab saya dapat kedua-dua tawaran tersebut..Saya masih sayang lagi sekolah saya yang sekarang ni..SMK BANDAR BARU UDA..saya tak tahu nak pilih yang mana satu..
Teknik vokasional saya dapat:
Teknik JB,
Kursus yang ditawarkan:
Perdagangan,
Tarikh Pendaftaran:
20 Januari 2014

Teknik JB saya dah tolak sebab mengikuti aliran Sains Tulen..Jadi selesai satu masalah..Beberapa orang rakan sekelas saya menerima tawaran ini dan akan berpindah pada minggu hadapan..Last jumpe diorang semalam..Mesti rindu diorang.
SBP pula saya dapat:
SBP Integrasi Seladar,Melaka
Aliran:
Sains Tulen
Tarikh Pendaftaran:
05 Februari 2014

Yang ni memang buat saya frust,,.Dua-dua sekolah bagus..SBP saya kena berdikari..Smk bbu just skola biase tapi saya dah ade semua..kawan,pangkat,aktiviti n cikgu,,,kalo tak tahan duduk asrama pastu nak masuk sekolah Uda balik x boleh..Pengetua ckp mcm tu..Pengetua mmg Brainwash kitorang betol2..huh,susah betoi..Ckggu kate solat Istiqarah ..Insya Allah Allah bagi petunjuk Amin...

1 comment:

Khairul Bariah said...

salam, tahniah...anyway istikharah. tp bg akk SBP tu sgt bagus. dok asrama boleh displinkan kita. tmpt baru ada pengalaman baru...
btw, akk dtg dan follow sini. feel free to hit me back yeah :)
http://sweetmemories4u.blogspot.com/

mY oWn storY My OwN fAiry Tale
Difficult Roads Often Leads to Beautiful Destinations. Be POSITIVE.CHEER UP.GIGGLE and LAUGH. ...PASS IT ON...