Pages

Friday 8 November 2013

Sesungguhnya..i'M still IMMATURE

Assalamualaikum..
Apo Khabaq?

         Dah lama bebenar saya tak bukak citer kan...Almaklumlah 'PMR' walaupun dah abis...biasalah sebok ngan aktiviti baru..Aktiviti membaca.Baca baguh ape...Aktiviti lain hihi no way..Last aktiviti sukan mase lom cuti pnjg itu ari..Main bola tampar.Apa ingat dak nerd tak leh main tampar menampar pe?Dpt 6ber 2 tau..Walaupon 6ber 2 kira oklah jugak..kan..kan..sbb i have no experience in volleyball..mengerti?Ni first time main tau..oklah berbalik pd tadi.Baca apa?Of course..novel..
Apa barang baca komik walaupun still suka..Novel ape?Ni yang malu ckit nak habak ni..
hihi..apalagi novel cintan-cintun ler..Zaman novel2 setakat 100 hingga 200 lebih dah tak
MAIN dah..Well sedang 'membesar'..Paling suka novel terbitan KAKI NOVEL n KARYA SENI.
Boleh tahan best gak..Masa bace mesti tersengih-sengih sorg2 mcm org giler.kehkehkeh

Oklah,post kali ni bukanlah pasal hobi saya yang suka membaca tu..Sesunnguhnya hal tu tiada kena mengena ngan yang hidup ataupun yang sudah mati tapi saya ingin ceritakan betapa tidak matangnya saya walaupun dah 15 tahun!!!Saya masih lagi tengok A.N.I.M.E.Kpd sesiapa yg tak tau ape kejadah tu anime meh sini saya terangkan..

ANIME ialah animasi ciptaan dan hasil terbitan Jepun ala macam Sailoormoon n Detective Conan tu,.Ultraman atau Masked Rider bukan anime sbb anime tu just 2D.Entahala saya pun tak tau nak ckp ape..Apa masalahnya kalo masih tengok Anime?Itulah yang saya tak paham ngan dunia ni..Bila saya cakap saya suka anime atau tengok anime ngan kwn2 diorang ckp saya immature cam budak2..Benarkah?Tp citer anime tu sume nk kate citer psl dak2 tadika cam Sin-chan xde la gak..Citernya bnyk psl dak skola yg sebaya dengan saya..Anime cam org dewasa pun ade.Y censcored2 pon ade hehe..hah jgn nk try2!!..Yg tu x tengok ler.

Apa nk diherankan kalo umur2 camni tengok anime ada yang paling tua tau.Sekurang-kurangnya saya bukanlah otaku(obses dengan anime/manga)err..saya otaku kut..ontahla..sakit kepala memikirkannya.Anime paling saya suka FAIRY TAIL.Best tau citer ni..Nakama tameni(Demi kawan2) Diorg sanggup menggadai nyawa demi kawan2 diorg n rumah diorg yg dipanggil guild atau Fairy tail.Sorera Fairy Tail madoshi dakara(Because they Fairy tail wizard)..Saya suka semangat diorang yang setia dan kepercayaan(bkn agama)..

Fairy tail madoshi





Dahlah tak usah bebel pnjg2..tata..nk smbung bace novel..hihi
Minggu depan 'Playboy tu suami aku?' kat TV3..x sabar den..
Miggu lepah baru abis bace novel tu..

bye..sayonara

No comments:

mY oWn storY My OwN fAiry Tale
Difficult Roads Often Leads to Beautiful Destinations. Be POSITIVE.CHEER UP.GIGGLE and LAUGH. ...PASS IT ON...