Pages

Thursday 18 April 2013

PosinG TidaK Sudah-sudaH

Assalamualaikum.dah lama saya tak publish post kan.kali terakhir pada tahun 2012..itu pun bulan berapa entah...Jadi sebab dah lama tak publish post,perasaan rindu mula bertandang di hati..Baiklah dalam post ini saya ingin menceritakan kisah saya dan kawan-kawan saya yang comel-comel semuanya.Tak habis-habis nak posing sana sini.Yang tukang rakam gambar sayalah tu...Saya suka sikit ambil gambar daripada jadi modelnya...Inilah hasil air tangan saya yang biasa-biasa sahaja

ni baru satu, yang lain-lain lagi agaknya macam mana diorang berposing ya?




Bagaimana hasilnya?Okay tak?Cuma satu gambar je bukan saya tangkap.Gambar yang di atas inilah.Yang itu kawan saya tangkap.Cun-cunkan diorang..Di bawah ni pulak giliran saya dan kawan saya memosing.Kitorang memang kalah dengan dua orang yang kat atas tu.
Biasa sahaja bukan?Haha nilah dua orang budak nerd nak ambil gambar.Ambil gambar pun tak reti posing..ceh,,,hehe..
Opss,jangan sangka ni aje,masih ada lagi tau.Biar keluar air  mata darah ataupun terjojol biji mata awak semua tengok gambar kitorang yang poyo-poyo ni.

Ni gambar kami bertiga berposing.. Bestfwen forever la katakan.




















Memang tak habis-habis nk bergaya.Camtulah,camnilah.gitulah,ginilah...hei,memang tak pernah habis.. Ni pula aku berposing dengan budak petang sekali.



Amacam?ayu-ayu tak gadis -gadis melayu ini..Ada perasaan nak buat calon isteri ke?Maaf  semua yang di atas sudah ditempah..kecuali saya..huahuahua...Tampaknya hari sudah pun larut malam...Lagipun esok nak pergi sekolah kena bangun awal.

Oh,ya hari ni perbentangan Bahasa Melayu KOMSAs kumpulan saya dapat markah 29/30..Tak sia-sia guna ranting kayu seperti yang disarankan oleh cikgu.Terima kasih cikgu.Hari ni pun kumpulan pantun kelas saya yang diwakili lima orang dak kelas saya termasuk saya kalah lawan dengan dak tingkatan 4...Cuma tersilap sedikit.Kalau tiada kesilapan.kitorang pasti menang.Bukan rezeki redha jelah kan...Tidak apa,tahun depan cuba lagi.memandangkan tahun ni nak pmr jadi aktiviti seperti ni patut dikurangkan sikit.Rajinkan pergi kelas dan siapkan kerja sekolah.Lagipun peperiksaan pertengahan tahun dah nak dekat..15 Mei ni kitorang periksa.Esok petang ada kawad kaki.Nampaknya kena stay la..huhuhu..sedih lak nk tinggalkan awak semua.. (TT_TT)..tata korang semua..Semoga dapat jumpa lagi.Rajin-rajinlah baca post saya..
Sayonara,Adieu!!!!! = D



P/S:saya masuk pertandingan cerpen..Doakan saya berjaya..!!!Terima kasih kerana sudi menghabiskan masa   untuk membaca post saya yang tidak seberapa ini..












No comments:

mY oWn storY My OwN fAiry Tale
Difficult Roads Often Leads to Beautiful Destinations. Be POSITIVE.CHEER UP.GIGGLE and LAUGH. ...PASS IT ON...