Pages

Thursday 7 June 2012


assalamualaikum.....ape khabar sume?macamane dgn cuti sekolah korg sume?ok?haha..cuti saya?alhamdulillah
..aktiviti yg saye lakukan mase cuti yg paling best ialah bermandi - manda di pantai tg.leman...selain bermandi manda di starhill/la stella...x de pape yg menarik sgt pon..makan, tido,online,tengok tv,wat keje sekolah. n bace buku..tu je kot..sampaikan mak pon mrh2 sbb dpt ank pemalas mcm saya....sbb saya x tolong dia wat keje rumah...dhlah mata sakit pastu sakit hati lak ngan saye lebih2 lg demam jd penambah rasa...kwn2 jgn tiru perangai saya tau..walaupun saya pengawas yg berwibawa yg pnuh dedikasi dan comel saya tetap mempunyai perangai buruk yg saya sndiri pon rasa trseksa...

hah,berkenaan title post saya...saya berasa sgt gembira bile tau muka saya yg tgh blur waktu tu dpt masuk surat khabar....inilah gambarnye...
les...les...semangat ni!!smkbbu boleh!!!
cuba cari gambar saya...dh jumpa?blur bkn muka saya?tp ade yg lg satu gambr.. kat surat khabar lain...
cube korg bace tulisan cantek kat t-shirt tu...ya memang saya telah menyertai jrobikthon Malaysia Book of Record 26 hours....mungkin ade di klgn korg yg sertainye juge bkn?bangga saya bile pakai baju tu..masa gi jln2 bile pakai t-shirt tersebut pd hari tu..beberapa pasang mata pndg kitorg..saya n kwn2 saye...
slps selesai aktiviti trsebut kitorg pon brgambar...
cheese!!!
comel x gmba kami sume...kalo berkenan boleh masuk meminang..hehe..guraau je lah..don't take it seriously,ok........bawah ni pula gmba kami semua waktu melakukan latihan..cikgu curi2 rakam gamba kami yg waktu tu x comel...

saya  di barisan nombor 2 dr knn n paling belakang sekali...

No comments:

mY oWn storY My OwN fAiry Tale
Difficult Roads Often Leads to Beautiful Destinations. Be POSITIVE.CHEER UP.GIGGLE and LAUGH. ...PASS IT ON...